Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Anna - 27 juni 2013 21:37

har det varit i dag, känns jobbigt, känner en oro i kroppen som jag inte vet vad det beror på.


Jag måste försöka tänka  positva tankar..

LYCKA.....

lycka kan vara att sovmorgon få,

lycka kan vara att blott vara två.

Lycka kan vara ett regn i April,

lycka kan vara att blott finnas till.

Lycka kan vara att fiska vid strand,

lycka kan vara en mjuk barnahand.

Lycka kan vara mycket min vän, konsten det är att ta vara på den.......


Av Anna - 27 juni 2013 07:30

När kl var 5 vakna jag pigg som en mört, vilken skillnad, jag var helt död vi 9 på seroquel depot, sov som en stock men svårt att komma i gång, nu får jag ta imovan på kvällen för att sova, men vakna  pigg vid 6. jag har mer oro nu, men måste väga fördelen med att känna mig pigg. Ja det är ett helvete det här, man får aldrig må riktigt bra.

Jag har funderat mycket på när det startade, men jag kan säja att jag alltid lidit av oro, jag vet som barn, hade jag svårt att vara i samma rum när dom tittade på nyheterna, trodde kriget skulle komma då, var rädd för att vara hemma själv, har alltid hatat mörker, och alltid känt mig utanför, men nu förstår jag att det är något jag valt själv, det här med att stå utanför, för jag är sån fortfarande, jobbar jag och någon frågar om jag ska följa med på lunch, säjer jag gå ni jag går senare, är det fptbollsträning står jag en bit bort inte i klungan av föräldrar, min läkare säjer att jag inte är autistisk, men har autistiska drag.

ändå upplever folk mig så trygg social och glad, helt tvärtimot vad jag känner mig invärtes.. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards